onsdag 3 juli 2013

Stickade kläder


Idag har jag varit i Västervik på sjukhuset med barnen angående lite eksem och allergier! Fina Rebecca med barn följde med som sällskap, så vi gjorde stan en pefekt sommardag, satt ute och åt mat nere vid hamnen, dock Mc Donalds, vi vuxna hade nog hellre valt nåt annat men det funkade det med! =)

Jag hittade dessutom dessa två tröjor till barnen som jag inte kunde motstå, jag har blivit helt beroende av stickade kläder! Vill bara ha mer och mer.. Kanske att man i detta väder känner att hösten är på gång!? Speciellt nåt det börjar komma hem höstkataloger och det är ingen vidare värme ute vissa dagar.. Just nu funderar jag även på hur jag skulle kunna lära mig att sticka? Önskar såå, att jag kunde det, tänkte iaf köpa med en virknål och lite garn för virkning lyckades jag riktigt bra med på mellan och högstadiet så det borde väl fortfarande gå vägen!? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar