lördag 20 juli 2013

Förberedelser dagen lång!




Dagen har bestått av förberedelser inför morgondagens 4-års resp 29-årskalas. Tre tårtor alla med olika fyllningar är klara, redo att garneras, kakorna är bakade! Den mesta inspirationen till bakandet fick jag från min favoritreceptbok som Leila skrivit! Det finns verkligen allt i den.. =) 

Att att göra imorgon är att garnera tårtorna, hänga upp girlangena, vika pompomsen, dukning! Känns som att vi ligger väl i tid, så det blir nog även att åka in till Vetlanda en sväng för att luncha på Mc Donalds efter födelsedagsbarnets önskan! Nu ska jag slå in paketen som ska ges bort imorgonbitti sen är det dags att lägga sig! 
Ha en fortsatt trevlig hela alla..
Kram

1 kommentar:

  1. Hejsan=)!

    Tack för att du skrev hos mig så jag hittade hit! Kul att höra att du gillar min blogg och att du får lite inspiration. Sanna har berättat om er, men jag visste inte riktigt vem du var=). Du får jättegärna följa med hem hit någon gång=). Killarna skulle säkert gilla att leka med varandra!
    Hoppas kalasandet har gått bra...är det du som fyller år också? Grattis i så fall=).

    Ha det så bra! Kram Clara

    SvaraRadera