söndag 26 maj 2013

Morsdag!

 Denna fina bukett fick jag på mors-dag! 

 Ett hav av regniga liljekonvaljer precis bakom huset

Tårta till min mamma som Eric och jag gjorde idag!

Alice älskar mormors gungstol..

Hej alla!
Idag har vi varit och firat mors dag i Målilla. Eric och jag fixade fikat så kära mamma slapp det bestyret!

Innan vi åkte dit var jag och barnen ute och plockade konvaljer! Har det som tradition  att alltid ta in en bukett vid mors dag.. Så regn eller inte, vi klädde på oss regnkläder och gick ut i ösregnet och fick ihop en hel del... Och vilken tur att vi har ett helt hav av dessa fina blommor på trädgården bakom huset, då vi blev riktigt sjöblöta på bara tio minuter... =)

Nu är det dags för alla kvällsbestyr, barnen ska badas och läggas, väskor ska packas mm.. För imorgon är det vardag igen och klockan ringer kl 5..
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar