måndag 13 maj 2013

Gammelfarmors kaffeburk


 Måndag igen, veckorna går alldeles för fort! Inte för att jag har nåt emot att sommaren och hösten kommer fortare, men det finns så mycket man vill hinna med att göra och ibland kan man inte låta bli att önska att dagarna skulle ha flera timmar..

Igår fick jag med mig min gammelfarmors kaffeburk hem av mamma, den står så fint på en hylla i köket nu med ett spetsband runt, bredvid står även lite blommor som Eric har plockat, alltid lika roligt när han kommer in med något som han plockat, denna gången innehöll faktiskt buketten endast blommor! Har dessutom börjat måla lite i skafferiet, tyvärr tog det längre tid än jag trott med alla vinklar och vrån, men nu är det iaf igång och det får helt enkelt ta den tid det tar... =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar