söndag 26 januari 2014

Rosa detaljer!







Hej!

Idag följde jag med min mor en sväng till Emmaus. Hon var ute efter 60-tals kläder, men det fanns i stort sett inget alls där, då de skickar allt sådant till butiken i Växjö. Så det får bli en sväng till kommande lördag. Men jag hittade iallafall, denna rosa fina kudde. Passade perfekt i fåtöljen som står i samma rum tillsammans med de andra rosa detaljerna som finns på spegelbyrån. Nejlikan köpte jag i blomsteraffären häromdagen, så enkelt men ändå så fint..

Nu blir det att kurera mig, fick lite ont i halsen på förmiddagen, nu har den svullnat upp så jag kan varken svälja eller prata knappt.. Hoppas det lägger sig till veckans jobb nu bara!

Hoppas ni haft en bra helg!
Kram

1 kommentar:

  1. Hej!
    Fint med rosa detaljer...lite vårigt och fräscht.
    Fina krokar du köpt till hallen också.
    Hoppas du och familjen får en fin helg!
    Kram Clara

    SvaraRadera