söndag 24 november 2013

Kalasdags!




 
Hej!
Igår var det dags för kalaset! Att både servera fika till nästan 20 personer och samtidigt fota, går inte riktigt ihop, ett kort hann jag ta, på några av paketen! Tänkte att jag skulle tagit kort på fikat med, men det glömdes helt bort! Det serverades iaf marängtårta, pepparkakscheescake, lussekatter, chokladbeskvier och mjuk pepparkaka! Brukar alltid ha som tradition att börja allt julfix denna helg, och vad passar väl bättre då en årets första julfika!? =)

Här ser ni iaf lite av det som låg i dessa fina paket! Helt överväldigad över allt fint jag fick! Från fina inredningssaker, växter, smycken till köksredskap och ätbara godsaker. Min mor hade dessutom med sig denna fina mosstårta som hon själv gjort! 

Nu ska jag precis börja gå igenom förra årets julsaker, visst är det härligt när man får börja plocka fram dessa!? Vi går verkligen en härlig tid till mötes nu.. 

Hoppas alla har en bra helg!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar