söndag 1 september 2013

Ordning på torpet igen!





Hej!
Nu äntligen har vi fått ordning på vårt internet, och jag kan blogga på som förr igen!
Dagarna springer iväg och jag känner att jag har en förkylning på gång som kom smygande igår. Igår var vi på Ikea för att köpa en ny ugn och spishäll, fick även med mig lite annat smått och gott hem, vilket ni kan se på bilderna ovan. Medan maken och Eric satt i bilen hann jag även in en snabbis på Plantagen för att få med de första höstblommorna hem.. =)

Idag har vi bara tagit det lugnt, skruvat ihop en byrå och plockat lite hemma, man hinner inte riktigt med allt man vill göra nu när båda jobbar 100%. Idag kom även mina föräldrar på besök så vad passade bättre än en äppelpaj, på den första riktiga höstdagen!
Hoppas alla haft en bra helg! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar