söndag 22 september 2013

Astrid Lindgrens värld!

Den traditionella fredagsbuketten

 Teater i Katthult

  
Alice älskade att leka i de små husen

Eric och Wilma lekte för fullt

Ljung & plättarrangemang

Hej alla!
Tiden går verkligen fort och ibland känner man att man inte riktigt hinner med allt man skulle vilja göra. Veckorna består mest av jobb, just nu blir det långa dagar på jobbet med diverse möten och planeringar!

Men vi tog tillvara på helgen riktigt ordentligt som varit nu, jag och barnen åkte till Vimmerby för att besöka en kär vän, och en heldag på Astrid Lindgrens värld. Barnen var eld och lågor hela dagen och vi hade verkligen superkul, och vilket fint väder vi hade, helt perfekt!

Fick dessutom med mig lite nya höstblommor hem, de står just nu ute på altanen på en gammal kyrkbänk ni ser i bakgrunden, som jag fick hemkörd idag. Då den är över två meter lång så är den för tillfället lite svårplacerad, men till nästa sommar har jag planer på att den ska stå ute i trädgården!. 

Detta var allt för denna gång, en ny vecka stundar och jag hoppas få lite mer tid att blogga framöver.. =) Lite nyfiken på vilka ni är som läser!? Ett litet avtramp ibland vore inte fel.. ;)

3 kommentarer:

  1. Jag läser men det vet du ju redan. Tack för en kanondag i lördags och tack igen för den fina blomman som passar perfekt på bordet här utanför.. =)

    SvaraRadera
  2. Jag kikar in här då och då och inspireras av ditt fina hem :) /Ann-Sofie Andersson

    SvaraRadera
  3. Jag läser här ibland. Gillar dina underbara bilder! Hoppas ni har det bra, så hörs vi :) Kram Lovisa L

    SvaraRadera