onsdag 19 mars 2014

Första påskpysslet!







 Hej!
Idag fick jag en mindre chock när jag tog ner kartongen med påsksaker idag! Vi har tydligen haft besök av råttor, och givetvis var det de allra finaste hemgjorda äggen de ätit och förstört av! Så det var dessvärre inte mycket kvar som var helt, de har verkligen smakat på näst intill alla saker..

Så ikväll satte och igång och gjorde 2 nya med de notpapper jag hade kvar i mina gömmor, nu måste jag få tag på nytt relativt snabbt, så jag kan göra nya helt enkelt, någon som har tips på vart man kan få tag på dessa häromkring!?

Nu ska jag krypa till sängs! Tänkte trotsa huvudvärken och snurrigheten imorgon och bege mig till jobbet, då det är flera sjuka från mitt arbetslag, så typiskt att alla ska bli dåliga samtidigt...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar