söndag 11 augusti 2013

Minnen från förr




Hej alla!
Nu är det redan söndag, tiden springer bara iväg! Här är några av de saker jag hittade i mina lådor från förr. Två gamla ramar, den ena med mina föräldrar och storebror i med. Sedan en i silver, den var i perfekt storlek så ett av våra bröllopskort fick ta plats i det! Kortet fick sedan stå på en hylla i vardagsrummet, bredvid har jag planterat en liten blomma i en kopp, smidigt och vackert! Sedan fann jag också en gammal plåtburk, fylld med tvålar i som jag samlade på när jag var liten och en gammal geografibok som min farmor hade i skolan. Härligt att gå igenom allt som man glömt att man har.. =)

Nu ska vi alldeles strax åka till Målilla på lite kalas för min far som fyller år idag. Senare ska vi iväg till grannbyn för lite lek en sund. Sedan måste vi hem och packa alla dagisväskor för nu är det dags att gå tillbaka till vardagen igen.. En härlig sommar har vi haft! 
Hoppas alla haft en bra helg!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar